
GYIK
GYIK
1. Milyen fizetési módok vannak?
Előre utalással vagy utánvéttel lehet fizetni a csomag átvételekor.
2. Mikor kapom meg a rendelés visszaigazolását?
A rendelés elküldése után automatikus visszaigazoló e-mailt küldünk a megadott e-mail címre. Amennyiben a rendelést visszaigazoló e-mail nem érkezik meg 24 órán belül, úgy ellenőrizze a "levélszemét" azaz "SPAM" könyvtárat az e-mail fiókban. Ha ott sem található a levél, akkor hívja a 06-20-420-95-97-es telefonszámot hétköznap 9-17 óra között.
3. Mi a teendő átutalásos fizetés választása esetén?
A megrendelés visszaigazolása tartalmazza a fizetendő végösszeget és bankszámla számot. Utalásnál fel kell tüntetni a megrendelés számát a közlemény rovatban. A befizetésről külön visszaigazolást nem küldünk.
4. Milyen formában kapom meg a vásárlásról szóló számlát?
A vásárlásról szóló számlát a rendelésben megadott e-mail címre küldjük a csomag feladását követően.
5. Van-e lehetőség cégként, viszonteladóként vásárolni?
Webáruházunk kizárólag magánszemélyeket szolgál ki.
6. Milyen kiszállítási módok vannak?
Háromféle kiszállítási mód közül választhat: házhoz szállíthatja a Magyar Posta futárja, átveheti a Magyar Posta kirendeltségein vagy előre egyeztetett időpontban Kiskunlacház-i telephelyünkön.
7. Személyes átvételre mikor van lehetőség?
Személyes átvétel esetén minden esetben telefonon felvesszük a kapcsolatot a megrendelővel és egyeztetjük az átvétel időpontját.
8. Van-e lehetőség személyes vásárlásra?
A Kiskunlacház-i telephelyen a leadott rendelés átvételére van lehetőség.
9. Van-e valahol az országban üzlet, ahol lehet vásárolni?
Nem rendelkezünk üzlethelységgel, illetve nem dolgozunk viszonteladókkal. Vásárlás a webáruházon keresztül online, vagy a 06-20-420-95-97-es telefonszámon (H-P 9-17) lehetséges.
10. Mennyi időt vesz igénybe a kiszállítás?
Az elérhető termékek átlagos szállítási ideje 3-5 munkanap. Ehhez hozzá kell számolni a kiszállítási időt, amely átlagosan 1-2 munkanap.
A megnövekedett mennyiségű rendelés miatt a csomagok kissé később kerülhetnek kiszállításra.
11. Kapok-e értesítést a csomag feladásáról?
A csomag feladásáról e-mailben értesítést küldünk, törékeny csomag esetén figyelmesen olvassa el a törékeny csomag biztosításról szóló tájékoztatót a levélben. Ezt követően szállító partnerünk, a Magyar Posta Zrt. a csomag feldolgozása után e-mailben értesítést küld a küldemény várható érkezéséről. Szállítási határidő a feladást követő 1-2 munkanap.